Ma–pe klo 8–17
Muut ajat sopimuksen mukaan!

040 960 6650
Ota yhteyttä!

Postiosoite
Puutarhatie 1, 37500 Lempäälä

Muistutusmenettely

Jos asiakas on tyytymätön saamaansa palveluun, asiakkaan tai hänen omaisensa on hyvä selvittää asiat ensisijaisesti asiakasta hoitaneiden henkilöiden kanssa, koska usein asiat ratkeavat keskustelemalla. Tyytymätön potilas tai hänen omaisensa voivat tehdä myös asiasta vapaamuotoisen kirjallisen muistutuksen yrityksen terveydenhuollosta vastaavalle johtajalle. Terveydenhuollosta vastaavan johtajan on vastattava siihen kolmen viikon sisällä kirjallisesti.

Terveydenhuollosta vastaava johtaja

Sini Havukainen, 040 960 6650, sini.havukainen@carelina.fi

Potilasasiamies

Potilasasiamiehen tehtävänä on antaa neuvoja ja avustaa potilasta, jos hän on tyytymätön saamaansa hoitoon tai kohteluun. Potilasasiamies myös neuvoo ja tarvittaessa avustaa potilasta muistutuksen, kantelun tai Potilasvakuutuskeskukselle tehtävän potilasvahinkoilmoituksen teossa.

Potilasasiamies

Sirpa Mäkinen, 050 322 5456, potilasasiamies@carelina.fi